Monday, March 22, 2010

The Impossible Task of Finding a Nice Apartment in the Bay Area

بعد از ۱۵ روز صبح و عصر و شب دنبال آپارتمان گشتن و هرروز بالا و پايین خلیج سان فرانسيسکو رو متر کردن و روی هم رفته ۲٣ تا آپارتمان ديدن، فکر مي کنم بالاخره خونه امون رو پیدا کرديم.

یعني امروز براي ساعت ۱:۰۰ با صاحب يه آپارتمان قرار داشتیم و من کلاً انقدر از این وضع بی خونگی و بلاتکلیف بودن و جای به دردبخوری رو پیدا نکردن شاکی و سرخورده و افسرده و بدبین بودم که برام اصلاً مهم نبود و فکر نمی کردم که این یکی ممکنه همون یکی یکدونه ای باشه که کار ما رو راه میندازه... حتی تا یارو بیاد و در پارکینگ رو برامون بازکنه، از لاعلاجی تو ماشین جلوی اون ساختمان یک کمي هم زر زر کردم!!!

هنوز قرارداد رو امضاء نکردیم، ولی پیشاپیش ما چونه اَمون رو زدیم بلکه آقای صاحبخونه قیمت سرسام آور اجاره رو یک کمی پایین بیاره و در کمال تعجب و ناباوری خیلی راحت قبول کرد که صددلار بیاد پایین و حالا ما خوشحال منتظریم که قرارداده امضاء بشه و ما بتونیم بشکن زنان جشن بگیریم.




دوشنبه ۲ فروردین ۱٣۸۹

No comments: