Monday, March 29, 2010

قیافۀ تازه

امروز روزی است که بعد از کلی بالا پایین کردن، قیافۀ وبلاگم را عوض نمودم!

به نظرم میاد که یه کم زیادی تاریک و پلید شده، من ولی اصلاً حسم dark وdistorted و افسرده و از این حرفا نیست، برعکس خیلی هم شاد و سرحالم. ولی حالا چون هنوز کرم وررفتن بهش وجودم رو ترک نکرده، میدونم که باز هم یه جاهائیش رو تغییر خواهم داد.

در هرحال نظر بدین لطفاً:
الف) زیادی تیره شده، نمی چسبه. عکس بالاشم زیادی گنده است.
ب) نه اتفاقاً، خیلی هم باحال شده. من با همون عکس بالاش خیلی حال کردم.
پ) خیلی سیاه/سفیده. آدم حوصله اش سر میره. برفی جان! کمی رنگ برسون!
ت) مهم نوشته هاتن که من باهاشون حال می کنم، ولی این قیافۀ تازه هم ریفه.

2 comments:

63 said...

آقا جان این عکس با اون ریزولوشن سرعت ِ نداشتهی ما را تبدیل میکند به اصطکاک ِ ایستا...این از این .نوشته هایت هم که خب ردیف است اگر به سانفرانسیسکو میروی(که البته رفتی)شاحه گلی روی موهایت قرار بده

SnowNotes said...

اِه اِه اِه!! من راستش اصلاً به این مسألۀ رزولوشن فکر نکردم، شرمنده! حالا سایزش رو کوچک می کنم
جالبه که به این آهنگ اشاره کردی، وقتی ما قرار بود بیایم اینوری، کلی بهش گوش کردیم و الان این اشارۀ تو حسابی چسبید
:-)