Friday, April 9, 2010

کامپی، میز تحریر و پــول


ببینم، وقتی من یه کلیک می کنم و یه ۱۰ ثانیه ای طول می کشه تا نتیجه اش رو ببینم، به نظر شما یعنی وقتشه که ویندوزم رو عوض کنم و دستی به نرمیجات کامپیوترم بکشم؟

البته که تعویض ویندوز از واجباته، ولی یه جورایی کاملاً مطمئنم که اشکال از کمبود حافظه است (نه مال من، مال لَپی جان!)، ولی کو پول که بخوام بدم تا این ابوقراضه یه کم upgrade بشه؟ من هنوز کماکان لَنگ میز تحریرم... همینطور بساطم رو صبحها می چینم رو میز و میشه دفتر کارم و بعد قبل از شام می کشمشون پایین و مثل بساط دستفروشها می چینمشون کنار دیوار تا میز شام رو بچینم جاشون!

نه که به فکر نباشم ها، نه، مسألۀ کون گشادی استثناً در این یه مورد دخیل نیست. اتفاقاً پریروز رفتیم دنبال میز تحریر... اونم چه میزهایی، همگی خیلی شیک و و جادار و کلاً تیریپ executive، ولی قیمتها از ۱٣۰۰ دلار شروع میشه و میره همینطور به سمت بالا. حالا البته یه میز بدون کشو و تسحیلات دیگه به قیمت حدود ۱۲۰ دلار پیدا کردیم که چشمم رو گرفته و فکر می کنم حالا فعلاً تا کار پیدا کنم و حقوقی به جیبم سرازیر بشه، می تونه کارم رو راه بندازه و تو فکرم که بخرمش.

No comments: