Tuesday, August 10, 2010

یه کلیک

دستتون میشکنه این پستهای کوفتی رو که می خونین، یه عکس العملی از خودتون نشون بدین و اون پایین بین مزخرف، معمولی و عالی یه کدوم رو انتخاب کنین؟
باور کنین که ازتون نه اسم و مشخصات می خواد، نه اسم کاربر و رمز ورودی یا سایز سینه و پایین تنه! فقط یه کلیکه، یه کلیک! که من بفهمم کسی هست که گهگاهی میاد و میره و چرندیات منو می خونه و از فلان پستم خوشش اومده و از اون یکی شاشش گرفته.
نظر که نمیدین، پس حداقل یه reactionای از خودتون نشون بدین،
متشکرم.


سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۸۹

8 comments:

javad said...

قبلا كامنت گذاشتم ولي جاي خالي رو يادم رفت هر چند وقتي نظر ميدي يعني نوشته جالب بوده ديگه.موفق باشي

javad said...

سلام
من قبلا كامنت گذاشتم ولي يادم رفت جاي خالي رو پر كنم فكر نمي كردم مهم باشه اينقدر.سايز قفسه سينه و پايين تنه هم يادم نيست وگر نه دريغ نميكردم.:)موفق باشي

javad said...

سلام
دفعه قبل يادم رفت پرش كنم.فكر نميكردم اينقدر مهم باشه.سايز سينه و پايين تنه رو نميدونم وگر نه دريغ نميكردم.:)

javad said...

سلام
يادم رفت پرش كنم.فكر نميكردم اينقدر مهم باشه.سايز سينه و پايين تنمو نميدونم وگر نه دريغ نميكنم.:)

medea said...

salam doost aziz man ke har dafeh az khodam barat reaction beh yadeh gar mizaram . vali basheh az in beh bad bishtar havasamo jam mikonam.

SnowNotes said...

هاهاهاها!!! ممنون دوستان! دیروز که این پست رو نوشتم، خیلی داغون بودم. ولی در جواب غرغرم انتظار این کامتنهای خوب خوب شماها رو نداشتم. واقعاً مــــــــــــــرسی

Anonymous said...

این خیلی ایده باحالیه. منم مدتهاست تو فکرشم ولی تنبلی کردم. البته اصلاً نمیدونم وردپرس چنین قابلیتی داره یا نه.

SnowNotes said...

آره باحاله و فکر می کنم این قضیه هم که خواننده ها می تونن به طور ناشناس نظر بدن، برای خیلیها راحت تر باشه